Ajánlatkérés

890 Ft*

* Egy felnőtt személy 1 napos Európán belüli utazása esetén.
DÍJSZÁMÍTÁS

How can we help?

Rendelkezésére állunk,
ha segítségre, támogatásra lenne szüksége. Keresse fel utasbiztosítási szakavatott kollégáinkat, akik hívását a következő szám alatt várják:

+ 36 23 50 7416

  • Print This Page
  • Email This Page

Gyakran ismételt kérdések Káresettel kapcsolatosan:

Honnan tudom meg a Mondial Assistance Segélyhívó központ telefonszámát?

A biztosítási kötvény minden esetben tartalmazza a Segélyhívó központunk telefonszámát (+36-1-814-95-00 vagy +43-1-525-03-41-029

DÍJSZÁMÍTÁS

Lap tetejére

Mire figyeljek oda, ha esetleg káresemény történik?

Legfontosabb, hogy a káreseményt igazoló dokumentumokat beszerezze (pl: jegyzőkönyvek, számlák, ...). Útlemondás esetén az ok beálltától 48 órán belül kell írásban jeleznie lemondási szándékát a következő email címen: karbejelentes@mondial-assistance.at vagy a +36-23-507-414 fax számon.

DÍJSZÁMÍTÁS

Lap tetejére

Mikor esedékes a kárkifizetés?

Káresettől függ. Általában minden szükséges dokumentum beérkezésétől számított 14 napon belül. 

DÍJSZÁMÍTÁS

Lap tetejére

Mi történik, ha nem hívom fel a Segélyhívó központot és a számlával utólag jelentkezem?

Gyógyítattási költségek esetén 90.000 HUF értékhatárig nem szükséges értesíteni Segélyhívó központunkat. Számlát utólagosan is elfogadjuk eddig az összeghatárig. További információkat az Általános Biztosítási Feltételek szerint.

DÍJSZÁMÍTÁS

Lap tetejére

Hogyan tudom meg, hogy káresemény feldolgozása megtörtént?

Írásban értesítjük emailban vagy postai úton.

DÍJSZÁMÍTÁS

Lap tetejére

Hogyan nyújtsam be utasbiztosítási káresetemet és a káresemény bekövetkeztétől mennyi időn belül kell benyújtanom?

Útlemondási káresetek: ok beálltától 48 órán belül írásos bejelentés szükséges. Ezután a szükséges dokumentumok beadásának nincs határideje.

A baleset, betegség esetén 90.000 HUF értékhatár felett a Mondial Assistance segélyhívóközpontja azonnal értesítendő. A biztosított által külföldön kifizetett, kisebb összegű káresetek benyújtása hazaérkezés után történik, melynek nincs határideje.

A poggyász káresetek: rablás, lopás esetén a Mondial Assistance segélyhívóközpontja azonnal értesítendő. A szükséges dokumentumok leadásánk már nincs határideje.

Az útlemondási káresetekhez szükséges dokumentumokat ledhatja, faxon, e-mailben, postai úton vagy személyesen képviseleti irodánkban.

A baleset, betegség, poggyász káresetekhez szükséges dokumentumok eredeti példányban postai úton vagy személyesen nyújthatók be.

Címünk: Mondial Assistance, 2040 Budaörs, Szabadság út 117. B.épület/IV.emelet

DÍJSZÁMÍTÁS

Lap tetejére

Megbetegedés esetén külföldön csak kijelölt kórházakba mehetek?

Nem, a tartózkodási helyéhez legközelebb eső kórházak bármelyikében el tud menni.

DÍJSZÁMÍTÁS

Lap tetejére

Külföldön a gyógyíttatási költségeket ki kell fizetnem?

Kisebb orvosi költségek esetén előfordulhat, hogy az orvos a helyszíni fizetést kéri. A gyógyszertári költségeket orvosi számla, gyógyszertári blokk ellenében utólagosan fizetjük vissza utasainknak. Nagyobb költségek esetén, kórházi tartózkodásnál az orvosi diagnózis a költségtervezet megküldése után költségátvállaló nyilatkozatot küldünk, ilyenkor a biztosító direktben az egészségügyi ellátóhely felé téríti a költségeket.

DÍJSZÁMÍTÁS

Lap tetejére

A csomag végleges elvesztése esetén milyen dokumentumokat kell beszereznem a légitársaságtól?

A szállító cég által történő végleges elvesztés esetén arra a lezáró dokumentumra van szükség a kárügyintézéshez, mely tartalmazza az elismerést, miszerint a légitársaság véglegesen elvesztettnek minősíti a csomagot, nem keresik tovább, illetve az általuk nyújtott kártérítés összegét.

DÍJSZÁMÍTÁS

Lap tetejére

Mit kell tenni, ha otthon vettem észre hogy hiányosan érkezett meg a bőröndöm?

Kívülről nem azonnal észrevezető károk esetén a szállítót a felfedezést követően haladéktalanul fel kell szólítani, hogy tekintse meg és igazolja a kárt. (A vállalkozások megfelelő reklamációs vagy igényekre vonatkozó határidejét be kell tartani.)

DÍJSZÁMÍTÁS

Lap tetejére

Mi alapján számítják ki a kártérítési összeget a bőrönd rongálódása esetén?

A kártérítés összege a feltételek, poggyászbiztosításra vonatkozó részében a 4-es pont (időleges érték) alapján kerülnek kiszámításra.

DÍJSZÁMÍTÁS

Lap tetejére

Térít-e a biztosító, ha esés közben eltörött a szemüvegem?

Sajnos nem. (5.4. Nem áll fenn biztosítási védelem azon károkért, amelyeket a biztosított saját magának vagy rokonának, illetve egy a biztosítási kötvényben név szerint említett személynek vagy a biztosítási szerződés egyik biztosítottjának okoz.)

DÍJSZÁMÍTÁS

Lap tetejére

Téríti a biztosító a szálláshelyen bekövetkező tárgyi károkat?

Amennyiben a biztosított idegen tárgyakban kárt okoz, úgy azt a károsult igazolásával az utazási Privát Felelősségbiztosítás fedezetének erejéig biztosítjuk abban az esetben, ha nem szándékos rongálás történt.

DÍJSZÁMÍTÁS

Lap tetejére

Amennyiben kerékpárral véletlen idegen személynek személyi kárt okoztam, úgy a Mondial Assistance fizet kártérítést?

Igen. Amennyiben a biztosított kerékpárok tartásából és használatából fakadóan személyi sérülést okoz egy idegen személynek, úgy a biztosító azokat a károkat, melyek visszavezethetők erre az eseményre a fedezetek erejéig téríti.

DÍJSZÁMÍTÁS

Lap tetejére

Külföldön a fogászati beavatkozások is biztosítottak?

Az első ellátás és a közvetlen fájdalom elleni küzdelem kezelési költségei fogászati ellátások esetén is biztosítottak, a szükséges orvosi és gyógyszertári költségeket beleértve.  A konzerváló vagy pótló fogkezelések, illetve azok a kezelések, amelyek nem a közvetlen fájdalom elleni küzdelem első ellátását szolgálják nem biztosítottak.

DÍJSZÁMÍTÁS

Lap tetejére

Az orvosilag indokolt hazaszállítást, hazautazást az Őrangyal biztosítás esetén kinek kell megszerveznie?

Az idő előtt szükségessé váló hazaszállításokat, hazautazásokat kizárólag a 0-24 órás segélyhívó központunk szervezheti meg.

DÍJSZÁMÍTÁS

Lap tetejére

Kihez fordulhatok ha kártérítési igényem van?

Az "Utasbiztosítási káreset benyújtása" menüpontra kattintva megtalálhatja az igényének megfelelő kárformanyomtatványt. 

További kérdések esetén hívja  a + 36 (06) 23 507 416 telefonszámot (hétfő-csütörtök 08:30 - 17:00, péntek: 8:30 - 16:00 között).

E-mail cím: ugyfelszolgalat@mondial-assistance.at

DÍJSZÁMÍTÁS

Lap tetejére

Kihez fordulhatok sürgős esetben?

Orvosi sürgősségi szolgálatunk a nap 24 órájában segítséget tud nyújtani Önnek.

Telefonos elérhetőségük: + 36 (06) 18 14 95 00, fax szám: + 43 1 525 03 888;

E-mail cím: segelykozpont@mondial-assistance.at

DÍJSZÁMÍTÁS

Lap tetejére

Hová küldjem a kárügyintézéshez szükséges dokumentumokat?

Magyarországi címünkre:  Mondial Assistance, 2040 Budaörs, Szabadság út 117 B.épület IV. Emelet

DÍJSZÁMÍTÁS

Lap tetejére

A segélyhívóban beszélnek magyarul?

Természetesen igen.

DÍJSZÁMÍTÁS

Lap tetejére

Hogyan fogok emlékezni mindegyik elérhetőségre?

Ezt megkönnyítjük az Ön számára. Kötvényének első oldalán összegezzük az összes fontos elérhetőséget. Továbbá honlapunkon a  "Gyakori kérdések" oldalra kattintva megtalálhatja ezen információkat.

DÍJSZÁMÍTÁS

Lap tetejére

Weboldalunkon törekszünk a felhasználóbarát működésre, ezért sütiket (cookie-kat) használunk. A weboldalunk használatának folytatásával, vagy az „X” gombra kattintással hozzájárul a sütikkel kapcsolatos tájékoztatóban foglaltakhoz.

"Süti"-k (Cookie) használata