Ajánlatkérés

890 Ft*

* Egy felnőtt személy 1 napos Európán belüli utazása esetén.
DÍJSZÁMÍTÁS

How can we help?

Rendelkezésére állunk,
ha segítségre, támogatásra lenne szüksége. Keresse fel utasbiztosítási szakavatott kollégáinkat, akik hívását a következő szám alatt várják:

+ 36 23 50 7416

  • Print This Page
  • Email This Page

Káreset benyújtása

Sajnáljuk, hogy utazása során váratlan esemény érte, viszont örömmel nyújtunk Önnek segítséget. Amennyiben utazása folyamán kötvénye által biztosított esemény következett be, akkor kérjük nyújtsa be káresetét, és csatolja hozzá az összes szükséges dokumentumot (a benyújtandó dokumentumok listáját biztosítási feltételeink adott szekcióra vonatkozó utolsó bekezdésében találja).

Káresetét feldolgozzuk és esetleges kérdéseit szívesen megválaszoljuk.

Hogy tud káresetet benyújtani?

  1. Baleset, betegség esetén
  2. Útlemondás esetén
  3. Poggyászkár esetén
  4. Autó-Motor Asszisztencia esetén

1.        Baleset, betegség esetén

    1. 90.000 HUF értékhatár felett a Mondial Assistance 24 órás segélyhívóközpontja (+36 (06) –1 814 9500) azonnal értesítendő. A biztosított által külföldön kifizetett, kisebb összegű káresetek benyújtása hazaérkezés után történik.
    2. Szükséges dokumentumok a kárigények további kezeléséhez:
        1. biztosítás igazolása (biztosítási kötvény);
        2. az utazásszervező foglalási igazolása;
        3. orvosi jelentés a páciens nevével, a diagnózis és a kezelés adataival, a munkaképtelenség, illetve rokkantság időtartamával és fokával;
        4. eredeti orvosi, illetve kórházi számla a páciens nevével, születési dátumával, valamint a diagnózis és a kezelés adataival;
        5. orvosi megállapítások, amelyeken igazolják a betegszállítások szükségességét;
        6. egyéb számlák vagy eredeti igazolások, amelyekért kártérítést kérnek;
        7. halotti anyakönyvi kivonat.
        8. Kompletten kitöltött Orvosi kárformanyomtatvány
        9. Részletek más biztosításról  (pl. a hitelkártyát, autós asszisztencia, egészségügyi biztosítás, ...)

Lap tetejére

2.        Útlemondás esetén:

    1. A biztosított személy köteles haladéktalanul tájékoztatni a biztosítót és az utazásszervezőjét (légitársaság, utazási iroda, tour operator, stb) a lefoglalt utazás lemondásáról / törléséről és igazolást kell kérni róla, amelyet el kell jutatni a Mondial Assistance-hoz
    2. A Mondial Assistance-nak minden útlemondási esetet maximum 48 órával a lemondási ok bekövetkezte után írásban jelenteni kell, lehetőleg e-mail-en: karbejelentes@mondial-assistance.at vagy fax-on: +36 (06) 23 50 74 14
    3. Szükséges dokumentumok a kárigények további kezeléséhez:
        1. Biztosítás igazolása (biztosítási kötvény)
        2. Visszaigazolás a foglalásról
        3. Stornószámla az utazásszervezőtől
        4. Részletes igazolás az útlemondás okáról (pl: orvosi igazolás diagnózissal)
        5. Kompletten kitöltött Útlemondási kárnyomtatvány
        6. Részletek más biztosításról  (pl. a hitelkártyát, autós asszisztencia, egészségügyi biztosítás, ...)

Lap tetejére

3.        Poggyászkár esetén:

    1. A biztosított személy köteles haladéktalanul tájékoztatni a légitársaságot (csomagkiadáskor) a késve / véglegesen elvesztett csomagokról és igazolást kell kérni róla, amelyet el kell juttatni a Mondial Assistancehoz.
    2. Szükséges dokumentumok a kárigények további kezeléséhez:
        1. Biztosítás igazolása (biztosítási kötvény)
        2. Visszaigazolás a foglalásról (eredeti beszállókártya, poggyászcímke, vonatjegy, stb.)
        3. A biztosított személy köteles haladéktalanul tájékoztatni a légitársaságot (csomagkiadáskor) a késve / véglegesen elvesztett csomagokról és igazolást kell kérni róla, amelyet el kell juttatni a Mondial Assistancehoz.
        4. Kompletten kitöltött Poggyászbiztosítási kárformanyomtatvány
        5. Részletek más biztosításról  (pl. a hitelkártyát, autós asszisztencia, egészségügyi biztosítás, ...)

Lap tetejére

Autó-Motor Asszisztencia esetén

    1. A Mondial Assistance 24 órás segélyhívóközpontja (+36 (06) –1 814 9500) azonnal értesítendő! A biztosított által külföldön kifizetett, káresetek benyújtása hazaérkezés után történik.
    2. Szükséges dokumentumok a kárigények további kezeléséhez:
          1. biztosítás igazolása (biztosítási kötvény);
          2. foglalási igazolás (pl.: szállásfoglalás)
          3. gépjármű forgalmi engedélyének másolata
          4. eredeti számlák a felmerült költségekről
          5. Kompletten kitöltött Autó-Motor Asszisztencia káformanyomtatvány
          6. Részletek más biztosításról  (pl. a hitelkártyát, autós asszisztencia, egészségügyi biztosítás, ...)

Lap tetejére

A kitöltött formanyomtatványt és az eredeti dokumentumokat, számlákat kérjük a következő címre juttassa el:
Mondial Assistance Utasbiztosítás
Károsztály
H-2040 Budaörs
Szabadság út 117.
Magyarország

Weboldalunkon törekszünk a felhasználóbarát működésre, ezért sütiket (cookie-kat) használunk. A weboldalunk használatának folytatásával, vagy az „X” gombra kattintással hozzájárul a sütikkel kapcsolatos tájékoztatóban foglaltakhoz.

"Süti"-k (Cookie) használata