Káreset benyújtása

Sajnáljuk, hogy utazása során váratlan esemény érte, viszont örömmel nyújtunk Önnek segítséget. Amennyiben utazása folyamán kötvénye által biztosított esemény következett be, akkor kérjük nyújtsa be káresetét, és csatolja hozzá az összes szükséges dokumentumot (a benyújtandó dokumentumok listáját biztosítási feltételeink adott szekcióra vonatkozó utolsó bekezdésében találja).

Káresetét feldolgozzuk és esetleges kérdéseit szívesen megválaszoljuk.

Hogy tud káresetet benyújtani?

  1. Baleset, betegség esetén
  2. Útlemondás esetén
  3. Poggyászkár esetén
  4. Autó-Motor Asszisztencia esetén

Amennyiben további segítségre lenne szüksége, nézze meg a Gyakori kérdések oldalunkat vagy várjuk hívását a következő telefonszámon: +36 (06) 23 50 7416.

1.  Baleset, betegség esetén

90.000 HUF értékhatár felett a Mondial Assistance 24 órás segélyhívóközpontja (+36 (06) –1 814 9500) azonnal értesítendő. A biztosított által külföldön kifizetett, kisebb összegű káresetek benyújtása hazaérkezés után történik.

Szükséges dokumentumok a kárigények további kezeléséhez:

  • Biztosítás igazolása (biztosítási kötvény);
  • Az utazásszervező foglalási igazolása;
  • Orvosi jelentés a páciens nevével, a diagnózis és a kezelés adataival, a munkaképtelenség, illetve rokkantság időtartamával és fokával;
  • Eredeti orvosi, illetve kórházi számla a páciens nevével, születési dátumával, valamint a diagnózis és a kezelés adataival;
  • Orvosi megállapítások, amelyeken igazolják a betegszállítások szükségességét;
  • Egyéb számlák vagy eredeti igazolások, amelyekért kártérítést kérnek;
  • Halotti anyakönyvi kivonat.;
  • Kompletten kitöltött  Orvosi kárformanyomtatvány;
  • Számlatulajdonos bankszámla száma és címe;
  • Részletek más biztosításról  (pl. a hitelkártyát, autós asszisztencia, egészségügyi biztosítás, ...);

2. Útlemondás esetén:

A biztosított személy köteles haladéktalanul tájékoztatni a biztosítót és az utazásszervezőjét (légitársaság, utazási iroda, tour operator, stb) a lefoglalt utazás lemondásáról / törléséről és igazolást kell kérni róla, amelyet el kell jutatni a Mondial Assistance-hoz

A Mondial Assistance-nak minden útlemondási esetet maximum 48 órával a lemondási ok bekövetkezte után írásban jelenteni kell, lehetőleg e-mail-en: karbejelentes@mondial-assistance.at vagy fax-on: +36 (06) 23 50 74 14

Szükséges dokumentumok a kárigények további kezeléséhez:

  • Biztosítás igazolása (biztosítási kötvény);
  • Visszaigazolás a foglalásról;
  • Stornószámla az utazásszervezőtől;
  • Részletes igazolás az útlemondás okáról (pl: orvosi igazolás diagnózissal);
  • Kompletten kitöltött Útlemondási kárnyomtatvány;
  • Számlatulajdonos bankszámla száma és címe;
  • Részletek más biztosításról  (pl. a hitelkártyát, autós asszisztencia, egészségügyi biztosítás, ...);

3. Poggyászkár esetén

A biztosított személy köteles haladéktalanul tájékoztatni a légitársaságot (csomagkiadáskor) a késve / véglegesen elvesztett csomagokról és igazolást kell kérni róla, amelyet el kell juttatni a Mondial Assistancehoz.

Szükséges dokumentumok a kárigények további kezeléséhez:  

  • Biztosítás igazolása (biztosítási kötvény);
  • Visszaigazolás a foglalásról (eredeti beszállókártya, poggyászcímke, vonatjegy, stb.);
  • Kompletten kitöltött Poggyászbiztosítási kárformanyomtatvány egy mellékelt listával a poggyász tartalmáról (megadva a poggyász korát, márkáját és beszerzési árát);
  • Eredeti rendőrségi jelentés rablás vagy lopás esetén;
  • A biztosított személy köteles haladéktalanul tájékoztatni a légitársaságot (csomagkiadáskor) a késve / véglegesen elvesztett csomagokról és igazolást kell kérni róla, amelyet el kell juttatni a Mondial Assistance-hoz.;
  • Pótvásárlások eredeti számlái, illetve eredeti elismervényei a költségtérítéséhez;
  • Bőröndsérülés esetén az eredeti javítási számla;
  • Számlatulajdonos bankszámla száma és címe;
  • Részletek más biztosításról  (pl. a hitelkártyát, autós asszisztencia, egészségügyi biztosítás, ...) ;

4. Autó-Motor Asszisztencia esetén

A Mondial Assistance 24 órás segélyhívóközpontja (+36 (06) –1 814 9500) azonnal értesítendő! A biztosított által külföldön kifizetett, káresetek benyújtása hazaérkezés után történik.

Szükséges dokumentumok a kárigények további kezeléséhez:

    • Biztosítás igazolása (biztosítási kötvény);
    • Visszaigazolás a foglalásról (pl.: szállásfoglalás);
    • Gépjármű forgalmi engedélyének másolata;
    • Eredeti számlák és igazolások amelyekért kártérítést kérnek;
    • Kompletten kitöltött Autó-Motor Asszisztencia kárformanyomtatvány;
    • Számlatulajdonos bankszámla száma és címe;
    • Részletek más biztosításról  (pl. a hitelkártyát, autós asszisztencia, egészségügyi biztosítás, ...)

A kitöltött formanyomtatványt és az eredeti dokumentumokat, számlákat kérjük a következő címre juttassa el:
Mondial Assistance Utasbiztosítás
Károsztály
H-2040 Budaörs
Szabadság út 117.
Magyarország

© Allianz Worldwide Partners 2017 - Minden jog fenntartva

Mondial Assistance Csoport büszke arra, hogy egyéneket és családokat szükségleteiknek megfelelő asszisztencia szolgáltatásokkal és utasbiztosításokkal láthat el. A kor igényeihez igazított, minőségi védelmet nyújtó utasbiztosítási termékeink a korábbinál több szolgáltatást tartalmaznak, megfizethető áraink azonban a devizaárfolyam kilengéstől függetlenül változatlanok.

AWP P&C S.A. Magyarországi Fióktelepe a párizsi R.C.S-nél 519 490 080 kereskedelmi regisztrációs számmal bejegyzett AWP P&C S.A. (főiroda: FR-93400 Saint-Ouen, Rue Dora Maar 7.) cég leányvállalata.