Káreset benyújtása

Sajnáljuk, hogy utazása során váratlan esemény érte, viszont örömmel nyújtunk Önnek segítséget. Amennyiben utazása folyamán kötvénye által biztosított esemény következett be, akkor kérjük nyújtsa be káresetét, és csatolja hozzá az összes szükséges dokumentumot (a benyújtandó dokumentumok listáját biztosítási feltételeink adott szekcióra vonatkozó utolsó bekezdésében találja).

Káresetét feldolgozzuk és esetleges kérdéseit szívesen megválaszoljuk.

  1. Baleset, betegség esetén
  2. Útlemondás esetén
  3. Poggyászkár esetén
  4. Autó-Motor Asszisztencia esetén

Amennyiben további segítségre lenne szüksége, nézze meg a Gyakori kérdések oldalunkat vagy várjuk hívását a következő telefonszámon: +36 (06) 23 50 7416.

Mondial Assistance Magyarország
Károsztály
H-2040 Budaörs
Szabadság út 117.
Magyarország

Ha utazása során azonnali segítségre van szüksége, megbetegedett, vagy baleset érte, hívja segélyközpontunkat: +36 1 814-9500

 

Mit tegyen baj esetén?

Ha egy nem várt eseményt követően nem biztos benne, hogy mit tegyen, le kell-e mondania a tervezett utazását, akkor szívesen segítünk megfelelő döntést hozni. 

 

Tanácsadás

Sajnáljuk, ha bármilyen kellemetlenség, baj vagy kár érte utazása tervezése közben vagy útja alatt. Tudnia kell, azonban, hogy ilyen esetekben is ott állunk Ön mellett, hogy segítsünk.

 

Káreset benyújtása

Egyszerűen, gyorsan, online! Ha tudja milyen fedezetere van szüksége, online felütetünkön pilanatok alatt megkötheti az Önnek legmegfelelőbb utasbiztosításunkat.
 

 

Utasbiztosítás
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek
Örömmel segítünk!
Kérdése van ?
Hívja bizalommal ügyfélszolgálatunkat, ahol munkanapokon örömmel állunk renelkezésére az Önnek leginkább megfelelő utasbiztosítás kiválasztásában:
Hétfőtöl péntekig 08.00 és 16.00 óra között.
Hívjon minket, vagy írjon nekünk e-mailt
Telefonálok