Warning: You are using an outdated Browser, Please switch to a more modern browser such as Chrome, Firefox or Microsoft Edge.

                

Mit tegyen, ha nyaralása alatt sürgős orvosi ellátásra van szüksége?

Saját segélyközpontunk orvosokból és szakértőkből álló tapasztalt csapattal várja hívását világszerte a nap 24 órájában, az év 365 napján.

 

 

  1. Sürgős esetben hívja azonnal az adott ország segélyhívó számát, illetve a fent megadott segélyközpont telefonszámát és ismertesse pontosan az esetet vagy keresse fel a legközelebbi orvost, kórházat, amenyiben előreláthatólag csak kisebb ellátásra lesz szükség. A segélyközpontunk orvosi csapata 24 órában elérhető!

  2. Annak érdekében, hogy a lehető leggyorsabban és leghatékonyabban tudjunk segíteni, a következő információkra lesz szükségünk:
  3. 1. - Ki a bejelentő és mi az elérhetősége? – előzetesen derítse ki és jegyezze fel, hol és milyen telefonszámon tudjuk Önt visszahívni
  4. 2. - Kivel és mi történt? – ismertesse a történteket és az első diagnózist, ha már rendelkezésre áll
  5. 3. - Mikor és hol történt az eset? – ország, város vagy a legközelebbi nagyobb település
  6. 4. - Hol van most a beteg vagy sérült? – kórház stb. pontos neve és elérhetősége, az ügyfél kötvényszáma
  7. 5. - Mi az ellátó orvos neve, telefonszáma? – milyen nyelven kommunikál
  8. Ne hagyatkozzon arra, hogy majd a kórház jelentkezik a Mondial Assistance-nál, amint tud telefonáljon Ön. A magánorvosok, -kórházak, gyakran a saját érdekeiket követik, és nem az utasét.

  9. Műtétek vagy vérátömlesztés előtt ragaszkodjon a Mondial Assistance (Allianz Worldwide Partners) orvosainak véleményéhez. Orvosaink éjjel-nappal a rendelkezésére állnak!

  10. Ne írjon alá semmit anélkül, hogy ezt a Mondial Assistance-szal (Allianz Worldwide Partners) előzetesen egyeztette volna, főként olyan költségátvállalást vagy elismervényt, amely Önt terhelné vagy tenné felelőssé!

  11. Soha ne adja le igazolványát, útlevelét, stb. a kórházban/klinikán vagy a kezelő orvosnak, még „biztosítékként“ sem.

  12. Számlák készpénzes fizetése esetén ragaszkodjon az érthető/nyomon követhető nyugtákhoz vagy bizonylatokhoz és orvosi jelentésekhez, igazolásokhoz! Hazaérkezése után mihamarabb nyújtsa be az eredeti dokumentumokat hozzánk.

  13. Értesítse a helyszínen idegenvezetőjét megbetegedéséről vagy balesetéről.

  14. Egy egészséges mennyiségű bizalmatlanság nyaralása helyszínén a privát klinikákkal, egészségügyi centrumokkal, valamint orvosokkal szemben elfogadottnak számít. Az egészségügy egyes országokban alapvetően jó üzletnek számít. De ettől függetlenül ne kételkedjen egyből, ha a klinikák az európai normáknak nem tökéletesen felelnek meg. A Mondial Assistance (Allianz Worldwide Partners) orvosai örömmel és bizalommal ellátják Önt tanáccsal.

  15. Ne hagyja, hogy egy privát klinika felszerelése elkápráztassa Önt! Az egészségügyi ellátás minősége gyakran nincsen összhangban a külső látszattal. Egy szolíd megjelenésű kórház szakmailag felkészült orvosa, aki jól operál, sokkal többet ér, mint egy luxuskinézetű intézmény reklámarca.

Mentse le és nyomtassa ki a fenti tanácsainkat és a kötvényével együtt tegye a tárcájába.

Mit tegyen, ha nyaralása alatt sürgős orvosi ellátásra van szüksége?