Mit tegyen, ha nyaralása alatt sürgős orvosi ellátásra van szüksége?

Információ az utasbiztosításokról

Saját segélyközpontunk orvosokból és szakértőkből álló tapasztalt csapattal várja hívását világszerte a nap 24 órájában, az év 365 napján.

 

 

  1. Sürgős esetben hívja azonnal az adott ország segélyhívó számát, illetve a fent megadott segélyközpont telefonszámát és ismertesse pontosan az esetet vagy keresse fel a legközelebbi orvost, kórházat, amenyiben előreláthatólag csak kisebb ellátásra lesz szükség. A segélyközpontunk orvosi csapata 24 órában elérhető!

  2. Annak érdekében, hogy a lehető leggyorsabban és leghatékonyabban tudjunk segíteni, a következő információkra lesz szükségünk:
  3. 1. - Ki a bejelentő és mi az elérhetősége? – előzetesen derítse ki és jegyezze fel, hol és milyen telefonszámon tudjuk Önt visszahívni
  4. 2. - Kivel és mi történt? – ismertesse a történteket és az első diagnózist, ha már rendelkezésre áll
  5. 3. - Mikor és hol történt az eset? – ország, város vagy a legközelebbi nagyobb település
  6. 4. - Hol van most a beteg vagy sérült? – kórház stb. pontos neve és elérhetősége, az ügyfél kötvényszáma
  7. 5. - Mi az ellátó orvos neve, telefonszáma? – milyen nyelven kommunikál
  8. Ne hagyatkozzon arra, hogy majd a kórház jelentkezik a Mondial Assistance-nál, amint tud telefonáljon Ön. A magánorvosok, -kórházak, gyakran a saját érdekeiket követik, és nem az utasét.

  9. Műtétek vagy vérátömlesztés előtt ragaszkodjon a Mondial Assistance (Allianz Worldwide Partners) orvosainak véleményéhez. Orvosaink éjjel-nappal a rendelkezésére állnak!

  10. Ne írjon alá semmit anélkül, hogy ezt a Mondial Assistance-szal (Allianz Worldwide Partners) előzetesen egyeztette volna, főként olyan költségátvállalást vagy elismervényt, amely Önt terhelné vagy tenné felelőssé!

  11. Soha ne adja le igazolványát, útlevelét, stb. a kórházban/klinikán vagy a kezelő orvosnak, még „biztosítékként“ sem.

  12. Számlák készpénzes fizetése esetén ragaszkodjon az érthető/nyomon követhető nyugtákhoz vagy bizonylatokhoz és orvosi jelentésekhez, igazolásokhoz! Hazaérkezése után mihamarabb nyújtsa be az eredeti dokumentumokat hozzánk.

  13. Értesítse a helyszínen idegenvezetőjét megbetegedéséről vagy balesetéről.

  14. Egy egészséges mennyiségű bizalmatlanság nyaralása helyszínén a privát klinikákkal, egészségügyi centrumokkal, valamint orvosokkal szemben elfogadottnak számít. Az egészségügy egyes országokban alapvetően jó üzletnek számít. De ettől függetlenül ne kételkedjen egyből, ha a klinikák az európai normáknak nem tökéletesen felelnek meg. A Mondial Assistance (Allianz Worldwide Partners) orvosai örömmel és bizalommal ellátják Önt tanáccsal.

  15. Ne hagyja, hogy egy privát klinika felszerelése elkápráztassa Önt! Az egészségügyi ellátás minősége gyakran nincsen összhangban a külső látszattal. Egy szolíd megjelenésű kórház szakmailag felkészült orvosa, aki jól operál, sokkal többet ér, mint egy luxuskinézetű intézmény reklámarca.

Mentse le és nyomtassa ki a fenti tanácsainkat és a kötvényével együtt tegye a tárcájába.

Mit tegyen, ha nyaralása alatt sürgős orvosi ellátásra van szüksége?