Saját segélyközpontunk orvosokból és szakértőkből álló tapasztalt csapattal várja hívását világszerte a nap 24 órájában, az év 365 napján.
Összegyűjtöttünk Önnek 10 hasznos tanácsot, mit tegyen, ha külföldön orvosi ellátásra lenne szüksége:
1. - Ki a bejelentő és mi az elérhetősége? – előzetesen derítse ki és jegyezze fel, hol és milyen telefonszámon tudjuk Önt visszahívni
2. - Kivel és mi történt? – ismertesse a történteket és az első diagnózist, ha már rendelkezésre áll
3. - Mikor és hol történt az eset? – ország, város vagy a legközelebbi nagyobb település
4. - Hol van most a beteg vagy sérült? – kórház stb. pontos neve és elérhetősége, az ügyfél kötvényszáma
5. - Mi az ellátó orvos neve, telefonszáma? – milyen nyelven kommunikál
Tipp:
mentse le és nyomtassa ki a fenti tanácsainkat és a kötvényével együtt tegye a tárcájába.
Mit tegyen, ha nyaralása alatt sürgős orvosi ellátásra van szüksége?
Mondial Assistance Csoport büszke arra, hogy egyéneket és családokat szükségleteiknek megfelelő asszisztencia szolgáltatásokkal és utasbiztosításokkal láthat el. A kor igényeihez igazított, minőségi védelmet nyújtó utasbiztosítási termékeink a korábbinál több szolgáltatást tartalmaznak, megfizethető áraink azonban a devizaárfolyam kilengéstől függetlenül változatlanok. 2017-ben közel 50 ezer szavazat alapján az Év Utazási Biztosítója a cégcsoport magyarországi fióktelepe, a Mondial Assistance lett.
Az AWP P&C S.A. Magyarországi Fióktelep (székhelye: 2040 Budaörs, Szabadság út 117., nyilvántartását vezető bíróság: Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága, Cégjegyzékszáma: 13-17-000129) mint a Mondial Assistance Magyarország, a párizsi Registre de Commerce des Sociétés -nél 519 490 080 kereskedelmi regisztrációs számmal bejegyzett AWP P&C S.A. (főiroda: FR-93400 Saint-Ouen, Rue Dora Maar 7.) biztosító társaság fióktelepe.